Antoni Batista Viladrich

"Parlem d'Euskadi, en record de l'Ernest Lluch: Les altres víctimes i el seu paper en el nou escenari" (III Jornada) (20 de novembre 2012)

2012/2013

Coordinadors: Dr. Antoni Batista , periodista i professor de Ciències de la Comunicació (URV) Dr. Antoni Segura , Catedràtic d'Història Contemporània i Director del CEHI

Tipus d'activitat

"Parlem d'Euskadi: Homenatge a l'Ernest Lluch" (II Jornades) (16 i 17 d'abril 2007)

2006/2007

Coordinadors: Dr. Rafael Aracil , Catedràtic d'Història Contemporània i Vicedirector del CEHI, Dr. Antoni Batista , periodista i professor de Ciències de la Comunicació de la UAB i la URV Dr. Antoni Segura , Catedràtic d'Història Contemporània i Director del CEHI

Tipus d'activitat

Homenatge a Ernest Lluch al Pavelló de la República (21/03/2002)

2001/2002

Presidència: Dr. Joan Tugores , Rector de la Universitat de Barcelona

Direcció i Coordinació: Dr. Rafael Aracil , Catedràtic d'Història Contemporània de la UB i Director del CEHI,

Sr. Antoni Batista , periodista de La Vanguardia,

Dr. Antoni Segura , Catedràtic d'Història Contemporània de la UB i Vice-Director del CEHI

El 21 de març a les 13 hores, Inauguració de la reproducció fotogràfica del Gernika de Picasso Pati del Pavelló de la República de la Universitat de Barcelona

Tipus d'activitat

(2009-2012) "El Franquisme a Catalunya: Institucionalització del règim i organització de l'oposició (1938-1979) [2]" (HAR 2009-10979)

Reconegut com a Projecte d'I+D+i del Ministerio de Ciencia e Innovación, (HAR 2009-10979).L'actual projecte continua i completa el que ens va ser concedit el 2006 amb el mateix títol. L'amplitud i complexitat del període que el nostre grup treballa des de fa més de deu anys, i vistos els nous aspectes que les investigacions prèvies realitzades han obert, volem continuar amb l'estudi i l'anàlisi de la institucionalització de la dictadura i dels moviments socials i polítics antifranquistes.

Secció